Alleypiast Forum

Alleycat Pruszków & Piastów

Nie jesteś zalogowany.

#51 2007-04-05 06:28

zerozeroseven
Użytkownik
Zarejestrowany: 2006-08-02

Re: Waypoint Game

Świetna historia! Ciekawe, że gdy oznaczałem punkt nie widziałem ani jednego zwierzaka. Musiały się jakoś ostatnio zaktywizować. :-D
Być moźe alternatywą dotarcia do punktu jest najazd strony zachodniej - widziałem tam polną drogę.
pozdrawiam!

Offline

#52 2007-04-05 21:49

Grzesiek
Moderator
Zarejestrowany: 2006-08-02

Re: Waypoint Game

Grzesiek napisał:

Zastanawiam się tylko, jak by to wyglądało nocą... Może ktoś ma ochotę sprawdzić?

Na przykład Filip, pomysłodawca Alleycat by Night, nadzieja i objawienie sezonu w TCP big_smile

Offline

#53 2007-04-05 21:58

zerozeroseven
Użytkownik
Zarejestrowany: 2006-08-02

Re: Waypoint Game

Filip szykuje formę na Nieporęt jak mniemam.
Żadnej zbędnej utraty energi i ryzyka kontuzji. Leżenie i makarony, na zmianę ;-D

Offline

#54 2007-04-05 22:00

kaczor
Użytkownik
Zarejestrowany: 2006-08-02

Re: Waypoint Game

Gdybym miał czas to może podjąłbym wyzwanie wink, ale aktualnie mało go mam sad

Offline

#55 2007-04-06 10:30

Filip
Użytkownik
Zarejestrowany: 2006-08-08

Re: Waypoint Game

zerozeroseven napisał:

Filip szykuje formę na Nieporęt jak mniemam.
Żadnej zbędnej utraty energi i ryzyka kontuzji. Leżenie i makarony, na zmianę ;-D

Nieporęt nie, no chyba że jako fotograf, z Golonkowych maratonów chce jechać na te ciekawsze, górskie. okoliczne ściganie wokół piaskownicy to tylko mazovia big_smile
a makaronu na razie mam dość, cały tydzień przed Otwockiem, bleee.

Offline

#56 2007-04-07 21:03

zerozeroseven
Użytkownik
Zarejestrowany: 2006-08-02

Re: Waypoint Game

W związku z nieco dłuższą przerwą związaną z Wielkanocą tym razem wyjątkowo aż 6 waypointów!  Pięć z nich jest całkowicie nowych, natomiast jeden to znany już most kolejowy, zdobyty wcześniej przez Kemota (pomyślałem, że warto wyrównać szanse;). 

Oto współrzędne geograficzne oraz krótki opis:

#6)            52° 10' 15.82"N,  20° 43' 29.03"E - Hegele
#7)            52° 09' 15.33"N, 20° 53' 20.47"E - Łuk
#8)            52° 07' 5.72"N , 20° 47' 27.52"E - Mostek
#9)            52° 11' 12.00"N, 20° 48' 11.87"E - Pień
#10)          52° 10' 56.16"N, 20° 41' 7.29"E - skrzyżowanie dróg

Oprócz tego reaktywowany został punkt # 1 - oczywiście z liczbą punktów do zdobycia = 9.

Kody znajdziecie na białych kartkach samoprzylepnych, z niebieskim symbolem WaypointGame oraz pięcioznakowym kodem alfanumerycznym.

WP #6 jest, pomimo zagadkowego opisu, łatwy do namierzenia i zidentyfikowania - zorientujecie się na miejscu. To samo #7 oraz #9. Trochę problemów może sprawić #8 - kod został umieszczony w nietypowym miejscu.

Dość, hmm, uciążliwy może natomiast okazać się #10 - wszystko uzależnione będzie od kierunku najazdu.

Wszystkie waypointy nie leżą dalej niż 10 km od Pruszkowa w linii prostej.

Powodzenia!

Ostatnio edytowany przez zerozeroseven (2007-04-07 21:29)

Offline

#57 2007-04-08 16:29

dyziek86
Użytkownik
Skąd: Brwinów
Zarejestrowany: 2006-10-09
www

Re: Waypoint Game

Hegele się odkleiło. Przykleiłem spowrotem.
Skrzyżowanie raczej aktywne jeszcze jest.
Przynajmniej o 16 było. 007 jak chcesz to mam fotki z tych punktów z godziny około 16

Offline

#58 2007-04-08 16:43

zerozeroseven
Użytkownik
Zarejestrowany: 2006-08-02

Re: Waypoint Game

Gratulacje!
Dziękuję za przyklejenie kartki. Muszę skombinować jakieś solidniejsze nalepki na przyszłość - te są do niczego. Oczywiście, że chcę fotki! Wysyłaj! :-DDD

Offline

#59 2007-04-09 10:24

dyziek86
Użytkownik
Skąd: Brwinów
Zarejestrowany: 2006-10-09
www

Re: Waypoint Game

Oczywiscie jeszcze na wszystkich nie bylem wink
Jak zrobie jakas galerie to pewnie umieszcze publicznie (bez kodow oczywiscie)
No i tak zeby za duzo nie zdradzac wink
#8 kiepsko sie trzymal to przykleilem na Butapren

Ostatnio edytowany przez dyziekxxx (2007-04-09 10:25)

Offline

#60 2007-04-13 19:45

Michał_K
Użytkownik
Zarejestrowany: 2007-04-13

Re: Waypoint Game

Hm, byłem właśnie w Hegelach i nic nie znalazłem...na swoje usprawiedliwienie dodam że było ciemno oraz nie przygotowałem się dobrze, i nie wiedziałem dokładnie czego szukać (nawet nie doczytałem, że chodzi o żółte karteczki heh). No ale jutro spróbuję jeszcze raz:) Popatrzyłem na słupy ogłoszeń, budki telefoniczne... nie było.  A nazwa zagadkowa.

Gratulacje dla pomysłodawcy, świetna zabawa!

Offline

#61 2007-04-13 22:36

zerozeroseven
Użytkownik
Zarejestrowany: 2006-08-02

Re: Waypoint Game

Michale!
Zajrzyj na www.waypointgame.go.pl w sekcję Zdjęcia, proszę.
Znajdziesz tam dokładnie to czego szukałeś, a jutrzejsza wyprawa nie powinna Ci sprawić najmniejszych trundości!
Karteczki są białe z niebieskim napisem WaypointGame oraz kodem - zresztą jak dobrze poszukasz na stronie gry znajdziesz ich wzór!
Pozdrawiam i życzę powodzenia!

Offline

#62 2007-04-14 21:28

zerozeroseven
Użytkownik
Zarejestrowany: 2006-08-02

Re: Waypoint Game

Tym razem aktywowanych zostało 5 nowych waypointów. W sumie sam nie wiem jak to się stało, miało ich być tylko 3, ale pogoda była taka piękna, że nie chciało się przestać jeżdzić.

Nowością w tej edycji są aż dwa waypointy zaproponowane przez uczestników WPG w wersji BASIC. Twórcami punktów są Kemot i Dyziek, którym gorąco dziękuję za wkład i przy okazji zapraszam wszystkich innych do zgłaszania swoich ulubionych lokalizacji.

A teraz do rzeczy:

#11 - 52° 6' 46.47"N  20° 45' 38.49"E - Mogiła AK
#12 - 52° 2' 47.75"N  20° 45' 30.08"E - Kapliczka
#13 - 52° 7' 55.28"N  20° 48' 20.58"E - Wiata
#14 - 52° 2' 42.75"N  20° 46' 50.08"E - Ceglany most
#15 - 52° 5' 13.97"N  20° 45' 23.70"E - Krzyż przydrożny

Kilka słów o waypointach:

#11 - waypoint oznaczony przez Kemota - dość trudny, jednak mogiła jest widoczna z leśnej drogi, więc przy odrobinie uwagi powinno się udać :-D

#12 - WP bardzo odległy jednak dość łatwy do namierzenia z dowolną mapą

#13 - fajny waypoint. Bardzo rekreacyjny i user friendly zgłoszony przez Dyźka polecany jako miejsce odpoczynku po intensywnej eksploracji :-)

#14 - Dla mnie magiczne miejsce. Most wyjątkowo romantyczny więc może spodaoba się naszym zawodniczkom? Waypoint bardzo odległy, wymagający dobrej kondycji fizycznej - na pocieszenie jeśli już dotrzemy do tego miejsca łatwo zaliczymy #12. W okolicach (niedaleko poczty) znajduje się zamieszkałe gniazdo bocianie. Aktualnie para siedzi na gnieździe i klekocze tak, że hmm.. nasze zawodniczki powinny szczególnie uważać, bo wiadomo co te ptaszyska potrafią w dziobie przynieść :-D

#15 - Punkt łatwy i niezbyt odległy. Jego oryginalność polega na braku kodu. Warunkiem zaliczenia jest w tym przypadku podanie liczby sztachet w płotku okalającym ten ładny drewniany krzyż.

Kody tradycyjnie  (za wyjątkiem #15) znajdziecie na białych kartkach z niebieskim symbolem WaypointGame oraz pięcioznakowym kodem alfanumerycznym.

Powodzenia!

Offline

#63 2007-04-15 23:20

zerozeroseven
Użytkownik
Zarejestrowany: 2006-08-02

Re: Waypoint Game

Bociana. Dlaczego nikt nie przysłał zdjęcia bociana na gnieździe?!?!?
Tak na to liczyłem  ;-)

Offline

#64 2007-04-15 23:30

dyziek86
Użytkownik
Skąd: Brwinów
Zarejestrowany: 2006-10-09
www

Re: Waypoint Game

ja mam chyba zdjęcie jakiegoś bociana... ale chyba nie tego o który Ci chodzi. w dodatku nocą i mało widać wink

Offline

#65 2007-04-16 17:24

Adam
Gość

Re: Waypoint Game

Jako, że jestem aktualnie na 8 miejscu jestem żywo zainteresowany zmianami w regulaminie pozwalającymi trochę wyrównać konkurencję.

Moim zdaniem dobrym wyjściem byłoby zakończanie klasyfikacji na koniec miesiąca (ewentualnie na każdym Alleycat'cie) i przyznawanie dla zwyciężcy liczby punktów odpowiadającej liczbie sklasyfikowanych zawodników danego miesiąca, za drugiegie miejsce punkt mniej itd. W nowym miesiącu konto jest zerowane. Na koniec roku ogłoszenie zwyciężcy sezonu.


Druga sprawa to określenie najdalszych miejsc gdzie może być waypoint. Mam w głowie kilka koncepcji na punkty, ale nie wiem czy nie będą one za daleko.

#66 2007-04-16 20:39

kaczor
Użytkownik
Zarejestrowany: 2006-08-02

Re: Waypoint Game

Adam napisał:

Moim zdaniem dobrym wyjściem byłoby zakończanie klasyfikacji na koniec miesiąca (ewentualnie na każdym Alleycat'cie) i przyznawanie dla zwyciężcy liczby punktów odpowiadającej liczbie sklasyfikowanych zawodników danego miesiąca, za drugiegie miejsce punkt mniej itd. W nowym miesiącu konto jest zerowane. Na koniec roku ogłoszenie zwyciężcy sezonu.

Nie wiem jak Wam ale mi ta propozycja sie podoba!! Mirek, co o niej sądzisz?

Offline

#67 2007-04-16 23:21

zerozeroseven
Użytkownik
Zarejestrowany: 2006-08-02

Re: Waypoint Game

Bardzo mi się podoba ten pomysł!
Jeśli inni nie mają nic przeciwko temu, będziemy sumowali duże punkty po każdym alleyu, który tym samym będzie symbolicznie kończył daną serię WPG.

Offline

#68 2007-04-16 23:38

zerozeroseven
Użytkownik
Zarejestrowany: 2006-08-02

Re: Waypoint Game

Adam napisał:

Druga sprawa to określenie najdalszych miejsc gdzie może być waypoint. Mam w głowie kilka koncepcji na punkty, ale nie wiem czy nie będą one za daleko.

Tym się nie przejmuj. Waypointy mogą być nawet bardzo daleko. To tylko uatrakcyjni rywalizację, a być może przyciągnie zawodników także z innych okolic. Z drugiej strony jeśli przesadzisz to nikt nie odwiedzi Twojego waypointa, a tym samym zarobisz ledwie 5 punktów, a jednocześnie stracisz energię i czas na jego ustawianie.

Mam tylko pewne wątpliwości z tym przyciąganiem zawodników, bo z jednej strony bardzo bym chciał aby WPG się rozwijała, ale z drugiej boję się, że nadejdzie taki dzień, że spędzę go cały uzupełniając wyniki i pisząc maile.
Tak więc  jeśli dynamika przyrostu będzie taka jak teraz, to wkrótce trzeba będzie pewne rzeczy zautomatyzować.

Offline

#69 2007-04-17 17:42

dyziek86
Użytkownik
Skąd: Brwinów
Zarejestrowany: 2006-10-09
www

Re: Waypoint Game

Z różnych powodów, oraz z uwagi na to że ta gra źle wpływa na psychikę muszę zrezygnować.
Powoduje tak zwany "wyścig szczurów" czego bardzo nie lubię. Każdy stara się zdobyć jak najwięcej punktów za wszelką cenę. Jak to mówią "cel uświęca środki" albo "po trupach do celu". Potępiam takie zachowanie i moja rezygnacja jest wyrazem protestu przeciw ww zjawiskom.
Co do protestu opisanego na stronie WG:
Zdarza mi (a właściwie zdarzało) się jeździć z ludźmi na waypointy na których już byłem, aczkolwiek nigdy nie pokazywałem im palcem gdzie znajduje się tenże punkt i musieli sami go znaleźć co wcale nie było łatwe. Czasem trwało to nawet wiele czasu.
Bardzo potępiam tego zawodnika kto w ogóle śmiał zgłosić ww protest. Według mnie świadczy to nie o chęci dobrej zabawy, lecz o chęci uczestnictwa w wyścigu szczurów (po trupach do celu), a chyba WG nie ma tego na celu. Owszem rozumiem wolę walki i chęć rywalizacji, ale nie w ten sposób.
Myślałem że to będzie dobra zabawa, ale się zawiodłem, nie przez Ciebie 007, ale przez uczestników.
Ta gra w którą tak bardzo się zaangażowałeś była (dla innych jeszcze jest) świetnym pomysłem na umilenie czasu i jestem pełen podziwu dla Ciebie oraz serdecznie dziękuję za to zaangażowanie.
Ale miałem nadzieję że tak będzie nadal. Aż w końcu przeczytałem tą informację na stronie.
Paragrafy, wnioski, zażalenia. Za dużo tego w dzisiejszym świecie... A tu jeszcze w WG...
To nie dla mnie.
Pozdrawiam. Dyziek

P.S. To moja opinia. Chciałem ją wyrazić a nie wdawać się w dyskusje więc nie będę odpisywał.

Ostatnio edytowany przez dyziekxxx (2007-04-17 17:43)

Offline

#70 2007-04-17 18:26

Grzesiek
Moderator
Zarejestrowany: 2006-08-02

Re: Waypoint Game

Ej no, bez takich! Proponuję spojrzeć na to na spokojnie:

Jest nas jak dotąd 13 uczestników i jestem pewny, że wyznawców zasady „po trupach” jest jakiś niski procent, a składający skargi i zażalenia to w ogóle odosobniony i egzotyczny przypadek. Także zamiast tej rezygnacji proponuję promować przez swoje uczestnictwo postawę przeciwną, szczególnie że tak jak napisałem zjawiska niezdrowej konkurencji są jak najbardziej marginalne. Zabawa jest coraz bardziej interesująca, cały czas się rozwija i koniecznie trzeba pokierować ją w odpowiednim kierunku. Wczorajsze „Paragrafy i regulaminy” autorstwa 007 są właśnie krokiem w tę stronę. Choć faktycznie, szkoda że trzeba było pisać rzeczy zdawałoby się oczywiste.

A jeśli chodzi o protest to można wybrać jakąś bardziej adekwatną formę do tej sytuacji: np. zawiesić wysyłanie kodów z waypointów. Rywalizacja punktowa jest tylko swego rodzaju dodatkiem, który w pewien sposób ma mobilizować do działania.

Także, mam nadzieję, że nie dasz się zagiąć jakimś tam osobistym urazom, jak i tej niesympatycznej szczurowej modzie.

Pozdrawiam!

Ostatnio edytowany przez Grzesiek (2007-04-17 18:32)

Offline

#71 2007-04-17 19:48

dyziek86
Użytkownik
Skąd: Brwinów
Zarejestrowany: 2006-10-09
www

Re: Waypoint Game

Sprostowanie: Mówiąc o rezygnacji miałem na myśli punktową rywalizację. A na zaległe WP zapewne pojadę w niedługim czasie. Oczywiście nie wysyłając kodów.

Offline

#72 2007-04-17 19:48

zerozeroseven
Użytkownik
Zarejestrowany: 2006-08-02

Re: Waypoint Game

Ważny komunikat na: www.waypointgame.go.pl

Offline

#73 2007-04-17 20:34

Magda
Użytkownik
Zarejestrowany: 2006-07-31

Re: Waypoint Game

Nastąpił mały błąd..Nie mogliśmy znaleść z Coolerem kodu na moście kolejowym, co zgłosiłam 007. Ponieważ doszły mnie słuchy (dzięki za info Grzesiek:) ), że kod został odnaleziony przez innego zawodnika, pojechałam jeszcze raz sprawdzić. Kod oczywiście był. Okazało się, że nasza nieumiejętność szukania punktów być może pozbawiła innych zdobycia dodatkowych punktów w klasyfikacji wpg.

Bardzo za to wszystkich przepraszam, mam nadzieję, że w przyszłości się nie powtórzy!

Offline

#74 2007-04-20 22:10

dyziek86
Użytkownik
Skąd: Brwinów
Zarejestrowany: 2006-10-09
www

Re: Waypoint Game

Moderatorów proszę o przeniesienie postów o tematyce Alleypiast Ewakuacja do odpowiedniego tematu który już stworzyłem

Offline

#75 2007-04-20 22:45

Kemot
Użytkownik
Skąd: Pruszków
Zarejestrowany: 2006-07-31
www

Re: Waypoint Game

dyziekxxx napisał:

Moderatorów proszę o przeniesienie postów o tematyce Alleypiast Ewakuacja do odpowiedniego tematu...

Z trudem, bo to forum nie przewiduje takiej możliwości, ale się udało smile
Jakby jednak coś nie działało tak jak powinno to dajcie znać.

Offline

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson